Zakończone - Doskonalenie umiejętności Moto-Profil


Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (www.europa.eu.int) w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (www.efs.gov.pl), realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

"Doskonalenie umiejętności kadr przedsiębiorstwa Moto-Profil oraz jego kooperantów"

Conart Sp. z o.o. wygrał konkurs ogłoszony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich - działanie 2.3 a "Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki" na dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego projektu "Doskonalenie umiejętności kadr przedsiębiorstwa Moto-Profil oraz jego kooperantów"

Termin realizacji: 3 października 2005 - 31 grudnia 2007 roku

Wartość Projektu: 546 093,95 zł

Całkowita wartość dofinansowania z EFS: 472 977,16 zł

Projekt zakłada zorganizowanie szkoleń doskonalących dla ogółem 720 uczestników ze 150 przedsiębiorstw motoryzacyjnych z terenu całej Polski.

Dodatkowo w ramach Projektu przeprowadzone zostaną badania ankietowe mające na celu ocenę efektywności szkoleń pod względem organizacyjnym oraz merytorycznym.

TEMATY SZKOLEŃ I WSTĘPNY HARMONOGRAM:

Listopad 2005 - Techniki sprzedaży (3 dni: piątek, sobota, niedziela) - 70 osób. szkolenie przeznaczone dla handlowców i pracowników działów obsługi klienta małych i średnich sklepów i hurtowni motoryzacyjnych.
- filozofia i psychologia sprzedaży
- podstawy zasad komunikacji interpersonalnej
- techniki obsługi klienta

Grudzień 2005 - Nowoczesne techniki zarządzania firmą (2 dni: piątek, sobota) - 50 osób szkolenie dla właścicieli i dyrektorów handlowych małych i średnich sklepów i hurtowni motoryzacyjnych.
- organizacja firmy
- zarządzanie kadrami
- systemy motywacyjne

Luty 2006 - Negocjacje handlowe (3 dni: piątek, sobota, niedziela) - 70 osób szkolenie przeznaczone dla handlowców i menadżerów produktów pracujących w małych i średnich sklepach i hurtowniach motoryzacyjnych.
- psychologia komunikacji
- psychologia kontaktów handlowych
- strategie i taktyki negocjowania

Kwiecień 2006 - Marketing w firmach handlowych (2 dni: piątek, sobota) - 50 osób szkolenie dla właścicieli, dyrektorów handlowych, sprzedaży i marketingu małych i średnich sklepów i hurtowni motoryzacyjnych.
- podstawowe zagadnienia marketingu
- marketingowa orientacja firmy
- marketing w firmach handlowych
- organizacja działu marketingu

Lipiec 2006 - Kreatywne myślenie w pracy menedżera (2 dni: piątek sobota) - 40 osób szkolenie dla właścicieli i dyrektorów handlowych, sprzedaży małych i średnich sklepów i hurtowni motoryzacyjnych.
- kreatywne techniki rozwiązywania problemów

Wrzesień 2006 - Budowanie lojalności klienta (2 dni: piątek, sobota) - 70 osób szkolenie przeznaczone dla właścicieli, handlowców i pracowników działów obsługi klienta małych i średnich sklepów i hurtowni motoryzacyjnych.
- budowanie długoterminowych relacji z klientami
- lojalność klienta w kontaktach B2B
- programy lojalnościowe

Listopad 2006 - Negocjacje handlowe (3 dni: piątek, sobota, niedziela) - 70 osób szkolenie przeznaczone dla handlowców i menadżerów produktów pracujących w małych i średnich sklepach i hurtowniach motoryzacyjnych.
- psychologia komunikacji
- psychologia kontaktów handlowych
- strategie i taktyki negocjowania

Luty 2007 - Techniki sprzedaży (3 dni: piątek, sobota, niedziela) - 70 osób szkolenie przeznaczone dla handlowców i pracowników działów obsługi klienta małych i średnich sklepów i hurtowni motoryzacyjnych.
- filozofia i psychologia sprzedaży
- podstawy zasad komunikacji interpersonalnej
- techniki obsługi klienta

Kwiecień 2007 - Marketing w firmach handlowych (2 dni: piątek, sobota) - 50 osób szkolenie dla właścicieli i dyrektorów handlowych, sprzedaży i marketingu małych i średnich sklepów i hurtowni motoryzacyjnych.
- podstawowe zagadnienia marketingu
- marketingowa orientacja firmy
- marketing w firmach handlowych
- organizacja działu marketingu

Lipiec 2007 - Kreatywne myślenie w pracy menedżera (2 dni: piątek sobota) - 40 osób szkolenie dla właścicieli i dyrektorów handlowych, sprzedaży małych i średnich sklepów i hurtowni motoryzacyjnych.
- kreatywne techniki rozwiązywania problemów

Wrzesień 2007 - Budowanie lojalności klienta (2 dni: piątek, sobota) - 70 osób szkolenie przeznaczone dla właścicieli, handlowców i pracowników działów obsługi klienta małych i średnich sklepów i hurtowni motoryzacyjnych.
- budowanie długoterminowych relacji z klientami
- lojalność klienta w kontaktach B2B
- programy lojalnościowe

Listopad 2007 - Negocjacje handlowe (trzy dni: piątek, sobota, niedziela) - 70 osób szkolenie przeznaczone dla handlowców i menadżerów produktów pracujących w małych i średnich sklepach i hurtowniach motoryzacyjnych.
- psychologia komunikacji
- psychologia kontaktów handlowych
- strategie i taktyki negocjowania

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące realizacji niniejszego projektu, bądź chcą się Państwo podzielić z nami własnymi uwagami bardzo proszę do nas napisać: efs@conart.pl

Dodatkowe informacje:
e-mail: efs@conart.pl

Przedłużenie :

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przedłużyła firmie Conart Sp. z o.o. realizację projektu "Doskonalenie umiejętności kadr przedsiębiorstwa Moto-Profil oraz jego kooperantów” w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich - działanie 2.3 a.

"Doskonalenie umiejętności i kwalifikacji kadr przedsiębiorstwa Moto-Profil oraz jego kooperantów"

Termin realizacji: 1 styczeń 2008 - 30 czerwiec 2008
Uczestnicy: pracownicy spółek motoryzacyjnych z całej Polski należący do grupy małych i średnich przedsiębiorstw
Ilość szkoleń: 9 Ilość miejsc szkoleniowych: 185

W ramach Projektu przeprowadzone zostaną badania ankietowe mające na celu ocenę efektywności szkoleń pod względem organizacyjnym oraz merytorycznym. Zakres tematyczny:

1. Zarządzanie marką
2. NLP
3. Budowa pojazdów
4. Zespoły twórcze i zadaniowe

Wszystkie szkolenia odbywać się będą w Ośrodkach Szkoleniowych w Wiśle, Szczyrku oraz Ustroniu.
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące realizacji niniejszego projektu, bądź chcą się Państwo podzielić z nami własnymi uwagami bardzo proszę do nas napisać: efs@conart.pl

Dodatkowe informacje:

tel. 032 / 253 71 33 wew. 104, 110
e-mail: efs@conart.pl

PARP

Powrót do listy projektów


W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w pamięci urządzenia.
W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień przeglądarki dla plików cookies.
POLITYKA PRYWATNOŚCI

© 2015 Conart sp. z o.o. Wykonanie - projektowanie stron katowice

Szkolenia Katowice